CADANGAN KERJA-KERJA PENYELENGGARAAN POKOK AMENITI SECARA BERKALA DI KAWASAN PERINDUSTRIAN BUKIT BERUNTNG DAN BUKIT SENTOSA BAGI TEMPOH 8 BULAN
Pegawai Bertanggungjawab | |
---|---|
Nama | Nurulhuda bt. Khairuddin |
E-mel | huda@mdhs.gov.my |
No. Tel | 03 6064 1726 |
Jabatan | Jabatan Landskap |
Tarikh | Tajuk | |
---|---|---|
Tiada makluman / ralat |
Maklumat Sebut Harga
Petender | Majlis Perbandaran Hulu Selangor |
---|---|
No. Sebut Harga | SHL 3/2016 |
Tarikh Iklan | 19 Feb 2016 - 29 Feb 2016 |
Tarikh Jual | 19 Feb 2016 - 29 Feb 2016 |
Tarikh Tutup | 29 Feb 2016 |
Masa Tutup | 12:00 PM |
Tempat Hantar | JABATAN LANDSKAP, MAJLIS DAERAH HULU SELANGOR, JALAN BUKIT KERAJAAN, 44000 KUALA KUBU BHARU, SELANGOR |
Kebenaran Khas | |
Syarikat Bumiputera Sahaja | |
Harga Dokumen | RM 100.00 |
Syarat Sebut Harga
Tawaran adalahdipelawa daripada kontraktor-kontraktor bertaraf Bumiputera sahaja yang berdaftar dengan CIDB dan berdaftar denganMajlis Daerah Hulu Selangor dalam bidang/kelas yang berkaitan dan masihdibenarkan membuka tawaran buat masa ini bagi kerja-kerja berikut :-
1. Sebutharga ini hanya terbuka kepada kontraktor yang mempunyai sijil CIDBatau Sijil Kementerian Kewangan yang masih sah tempoh dan beralamat daftar denganUnitPerancang Ekonomi Negeri Selangor (UPEN) sahaja.
2. Majlis berhak menolaksebarang tawaran sebutharga yang dikemukakan sekiranya terdapat keraguanmaklumat yang disertakan atau tidak memenuhi syarat-syarat yang ditetapkan.
3. PENTING : Penender adalahdinasihatkan untuk membuat lawatan sendiri ke tapak dan boleh merujuk keJabatan Landskap, MDHS (03-6064 1331 ext 121) bagi mendapatkan maklumat lanjut.Sebarang kecuaian harga yangdisebabkan kurang pengetahuan keadaan tapak adalahtiadak akan dilayan.
4. PENTING : Sebutharga yanglengkap hendaklah mengandungi maklumat-maklumat berikut yang merupakan Syarat Utama, dan sekiranya gagal dipenuhi iaakan menyebabkan tawaran ini ditolak sama sekali. Maklumat berikut adalah :
a) RESIT ASAL PEMBELIAN DOKUMEN CETAKAN KOMPUTER
b) BAHAGIAN 2
c) BAHAGIAN 3
d) BAHAGIAN 4
E) SALINAN SIJIL KEMENTERIAN KEWANGAN
F) SALINAN PENDAFTARAN GST
G) PENYATA BANK 3 BULAN
6. Dokumen tawaran yang telahlengkap hendaklah dimasukkan ke dalam sampul surat dan bertanda dengan tajukkerja dan dimasukkan ke dalam Peti Tender di Jabatan Landskap, Majlis Daerah Hulu Selangor, JalanBukit Kerajaan, 44 000 Kuala Kubu Bharu sebelum JAM 12.00 TENGAH HARI PADA 29 FEBRUARI 2016.
Kod-Kod Bidang
Gred CIDB |
|
---|---|
Bidang Pengkhususan CIDB | CE14 LANSKAP |
Dokumen Meja Terkawal
Nama | Saiz | Jenis |
---|
Senarai Prestasi Syarikat
Bil. | Tarikh | Penilai | Keseluruhan Markah | Tindakan |
---|---|---|---|---|
Tiada rekod penilaian |