CADANGAN KERJA-KERJA PERKHIDMATAN KAWALAN KESELAMATAN TANPA SENJATA API BAGI KAWASAN REKREASI BAGI TEMPOH 10 BULAN DI MAJLIS DAERAH HULU SELANGOR
Pegawai Bertanggungjawab | |
---|---|
Nama | Nurulhuda bt. Khairuddin |
E-mel | huda@mdhs.gov.my |
No. Tel | 03 6064 1726 |
Jabatan | Jabatan Landskap |
Tarikh | Tajuk | |
---|---|---|
Tiada makluman / ralat |
Maklumat Sebut Harga
Petender | Majlis Perbandaran Hulu Selangor |
---|---|
No. Sebut Harga | SHL 4/2016 |
Tarikh Iklan | 19 Feb 2016 - 29 Feb 2016 |
Tarikh Jual | 19 Feb 2016 - 29 Feb 2016 |
Tarikh Tutup | 29 Feb 2016 |
Masa Tutup | 12:00 PM |
Tempat Hantar | JABATAN LANDSKAP, MAJLIS DAERAH HULU SELANGOR, JALAN BUKIT KERAJAAN, 44000 KUALA KUBU BHARU, SELANGOR |
Kebenaran Khas | |
Syarikat Bumiputera Sahaja | |
Harga Dokumen | RM 100.00 |
Syarat Sebut Harga
Tawaran adalah dipelawa daripada kontraktor-kontraktor bertaraf Bumiputera sahaja yang berdaftar dengan CIDB dan berdaftar dengan Majlis Daerah Hulu Selangor dalam bidang/kelas yang berkaitan dan masih dibenarkan membuka tawaran buat masa ini bagi kerja-kerja berikut :-
1. Sebutharga ini hanya terbuka kepada kontraktor yang mempunyai sijil CIDB atau Sijil Kementerian Kewangan yang masih sah tempoh dan beralamat daftar dengan Unit Perancang Ekonomi Negeri Selangor (UPEN) sahaja.
2. Majlis berhak menolak sebarang tawaran sebutharga yang dikemukakan sekiranya terdapat keraguan maklumat yang disertakan atau tidak memenuhi syarat-syarat yang ditetapkan.
3. PENTING : Penender adalah dinasihatkan untuk membuat lawatan sendiri ke tapak dan boleh merujuk ke Jabatan Landskap, MDHS (03-6064 1331 ext 121) bagi mendapatkan maklumat lanjut. Sebarang kecuaian harga yangdisebabkan kurang pengetahuan keadaan tapak adalah tiadak akan dilayan.
4. PENTING : Sebutharga yang lengkap hendaklah mengandungi maklumat-maklumat berikut yang merupakan Syarat Utama, dan sekiranya gagal dipenuhi ia akan menyebabkan tawaran ini ditolak sama sekali. Maklumat berikut adalah :
a) RESIT ASAL PEMBELIAN DOKUMEN CETAKAN KOMPUTER
b) BAHAGIAN 2
c) BAHAGIAN 3
d) BAHAGIAN 4
E) SALINAN SIJIL KEMENTERIAN KEWANGAN
F) SALINAN PENDAFTARAN GST
G) PENYATA BANK 3 BULAN
6. Dokumen tawaran yang telah lengkap hendaklah dimasukkan ke dalam sampul surat dan bertanda dengan tajuk kerja dan dimasukkan ke dalam Peti Tender di Jabatan Landskap, Majlis Daerah Hulu Selangor, Jalan Bukit Kerajaan, 44 000 Kuala Kubu Bharu sebelum JAM 12.00 TENGAH HARI PADA 29 FEBRUARI 2016.
7. Sekiranya tiada sebarang jawapan diterima dalam tempoh 60 hari dari tarikh tutup sebutharga, maka tawaran dianggap tidak berjaya.
Kod-Kod Bidang
Kod Bidang MOF | 220801 PERKHIDMATAN > PERTAHANAN DAN KESELAMATAN > KAWALAN KESELAMATAN (PERLU LESEN KDN) |
---|
Dokumen Meja Terkawal
Nama | Saiz | Jenis |
---|
Senarai Prestasi Syarikat
Bil. | Tarikh | Penilai | Keseluruhan Markah | Tindakan |
---|---|---|---|---|
Tiada rekod penilaian |