Cetak
TDP 8/2009

CADANGAN KERJA-KERJA PENYELENGGARAAN POKOK (LANDSKAP) DI KAWASAN KKB2, KUALA KUBU BHARU, HULU SELANGOR.

Pegawai Bertanggungjawab
Nama Tender Admin
E-mel tenderadmin@selangor.gov.my
No. Tel 0355447557
Jabatan Bahagian Pengurusan Maklumat, Pejabat SUK Selangor
Tarikh Tajuk  
Tiada makluman / ralat

Maklumat Tender

Petender Majlis Perbandaran Hulu Selangor
No. Tender TDP 8/2009
Tarikh Iklan 26 Mar 2009 - 15 Apr 2009
Tarikh Jual 26 Mar 2009 - 15 Apr 2009
Tarikh Tutup 15 Apr 2009
Masa Tutup 12:00 PM
Tempat Hantar JABATAN PERANCANG, MAJLIS DAERAH HULU SELANGOR, JALAN BUKIT KERAJAAN, 44000 KUALA KUBU BHARU, SELANGOR
Tarikh & Masa Taklimat 25 Mar 2009 14:30
Alamat Taklimat DEWAN MERDEKA, 44000 KUALA KUBU BHARU, SELANG

Kehadiran taklimat adalah diwajibkan
Kebenaran Khas
Syarikat Bumiputera Sahaja
Harga Dokumen RM 50.00

Syarat Tender

1. Tender ini hanya dibuka kepada kontraktor yang mempunyai Sijil Kementerian Kewangan yang masih sah tempoh. 2.Majlis berhak untuk menolak sebarang tawaran tender yang dikemukakan sekiranya terdapat keraguan maklumat yang disertakan atau tidak memenuhi syarat-syarat yang ditetapkan. 3. PENTING : Tender yang lengkap hendaklah mengandungi maklumat-maklumat berikut yang merupakan syarat utama sekiranya gagal dikemukakan akan menyebabkan dokumen tawaran ditolak sama sekali. Maklumat tersebut adalah seperti berikut : a) RESIT ASAL PEMBELIAN DOKUMEN YANG BERCETAKAN KOMPUTER b) BAHAGIAN 2 (DOKUMEN WAJIB YANG PERLU DILENGKAPKAN) c) BAHAGIAN 3 (DOKUMEN WAJIB YANG PERLU DILENGKAPKAN) 4. Dokumen yang telah lengkap mengandungi maklumat (a), (b) dan (c) seperti di atas, hendaklah dikemukakan ke Jabatan Perancang MDHS tidak lewat daripada JAM 12.00 TENGAHARI pada tarikh tutup yang telah dinyatakan. 5. Majlis Daerah Hulu Selangor tidak terikat untuk memilih sebarang nilai tawaran harga sama ada yang terendah atau yang sebaliknya. 6. Sekiranya tiada sebarang jawapan diterima selepas tempoh 60 hari dari tutup tawaran, maka tawaran adalah dianggap tidak berjaya.

Kod-Kod Bidang

Kod Bidang MOF 220803 PERKHIDMATAN > PERTAHANAN DAN KESELAMATAN > PENYELENGGARAAN DAN PEMBAIKAN SENJATA

Dokumen Meja Terkawal

Nama Saiz Jenis  
BAHAGIAN / SEKSYEN / UNIT:
1. Nama Pembekal
2. Jenis Bekalan
3. Alamat Pembekal
4. Nama Perolehan
5. Kuantiti
6. Jumlah Kos (RM)
7. Tarikh Perolehan
Bil. Kriteria Penilaian Skala Ulasan
5 4 3 2 1
1. Tindakan terhadap maklum balas / permintaan
2. Harga yang berpatutan
3. Kuantiti menepati Pesanan Tempatan (LO)
4. Kualiti produk / perkhidmatan /kerja
5. Penghantaran mengikut jadual
6. Kerjasama yang diberikan
Jumlah Markah :   00 / 30 x 100 =

Cadangan Pegawai Penilaian

Ulasan

Senarai Prestasi Syarikat

Bil. Tarikh Penilai Keseluruhan Markah Tindakan
Tiada rekod penilaian