Cetak
MPSJ/KUB/400-10/2/129 (2013)

KERJA-KERJA MEMBEKAL MEMASANG LAMPU LIMPAH BAGI PENGGANTIAN SEMULA LAMPU LIMPAH SEDIADA DI SEKITAR KAWASAN MAJLIS PERBANDARAN SUBANG JAYA.

Pegawai Bertanggungjawab
Nama Tender Admin
E-mel tenderadmin@selangor.gov.my
No. Tel 0355447557
Jabatan Bahagian Pengurusan Maklumat, Pejabat SUK Selangor
Tarikh Tajuk  
Tiada makluman / ralat

Maklumat Tender

Petender Majlis Bandaraya Subang Jaya
No. Tender MPSJ/KUB/400-10/2/129 (2013)
Tarikh Iklan 28 Aug 2013 - 10 Sep 2013
Tarikh Jual 28 Aug 2013 - 10 Sep 2013
Tarikh Tutup 10 Sep 2013
Masa Tutup 12:00 PM
Tempat Hantar Dokumen Sebutharga yang telah lengkap diisi hendaklah dimasukkan kedalam sampul surat berlakri dan bertanda dengan tajuk kerja berkenaan dan dimasukkan ke dalam Peti Tender di Jabatan Kontrak dan Ukur Bahan, Aras 3, Majlis Perbandaran Subang Jaya tidak lewat daripada 10 September 2013 jam 12.00 tengahari.
Kebenaran Khas
Syarikat Bumiputera Sahaja
Harga Dokumen RM 30.00

Syarat Tender

Tawaran adalah dipelawa kepada kontraktor-kontraktor Bumiputera yang mempunyai Sijil Perakuan Pendaftaran (SPP) dan Sijil Perolehan Kerja Kerajaan (SPKK) dari Lembaga Pembangunan Industri Pembinaan Malaysia (CIDB) dalam gred, kategori dan pengkhususan berkaitan serta berdaftar dengan Unit Perancang Ekonomi Negeri Selangor (UPEN) dan masih dibenarkan membuat tawaran bagi menyertai kerja berikut :- Gred G1@G2@G3 Kategori ME Pengkhususan E04, E06 dan E11 Dokumen Tender boleh didapati mulai 28 Ogos 2013 secara ‘online’ melalui laman web di http://tender.selangor.gov.my atau di Kaunter Informasi (Kaunter“i”) aras 1,Ibupejabat MPSJ, Persiaran Perpaduan, USJ 5, 47610 Subang Jaya.

Kod-Kod Bidang

Gred CIDB
  • (G3) KEUPAYAAN TIDAK MELEBIHI RM1,000,000.00
Bidang Pengkhususan CIDB E04 PEMASANGAN VOLTAN RENDAH
ATAU
E11 KERJA-KERJA AM ELEKTRIKAL
ATAU
E06 SISTEM PENCAHAYAAN KHAS

Dokumen Meja Terkawal

Nama Saiz Jenis  
BAHAGIAN / SEKSYEN / UNIT:
1. Nama Pembekal
2. Jenis Bekalan
3. Alamat Pembekal
4. Nama Perolehan
5. Kuantiti
6. Jumlah Kos (RM)
7. Tarikh Perolehan
Bil. Kriteria Penilaian Skala Ulasan
5 4 3 2 1
1. Tindakan terhadap maklum balas / permintaan
2. Harga yang berpatutan
3. Kuantiti menepati Pesanan Tempatan (LO)
4. Kualiti produk / perkhidmatan /kerja
5. Penghantaran mengikut jadual
6. Kerjasama yang diberikan
Jumlah Markah :   00 / 30 x 100 =

Cadangan Pegawai Penilaian

Ulasan

Senarai Prestasi Syarikat

Bil. Tarikh Penilai Keseluruhan Markah Tindakan
Tiada rekod penilaian