Pegawai Bertanggungjawab |
Nama |
Tender Admin |
E-mel |
tenderadmin@selangor.gov.my |
No. Tel |
0355447557 |
Jabatan |
Bahagian Pengurusan Maklumat, Pejabat SUK Selangor |
Tarikh |
Tajuk |
|
Tiada makluman / ralat |
Maklumat Sebut Harga
Petender |
Majlis Perbandaran Hulu Selangor |
No. Sebut Harga |
MDHS SHK : 4 / 2013 |
Tarikh Iklan |
16 Jan 2013 -
23 Jan 2013 |
Tarikh Jual |
16 Jan 2013 -
23 Jan 2013 |
Tarikh Tutup |
23 Jan 2013 |
Masa Tutup |
12:00 PM |
Tempat Hantar |
JABATAN PEMBANGUNAN DAN PENYELENGGARAAN
MAJLIS DAERAH HULU SELANGOR, JALAN BUKIT KERAJAAN,44000 KUALA KUBU BHARU, HULU SELANGOR.
|
Kebenaran Khas |
|
Syarikat Bumiputera Sahaja |
|
Harga Dokumen |
RM 20.00 |
Syarat Sebut Harga
1.Sebutharga ini hanya terbuka kepada kontraktor yang mempunyai sijil PKK yang masih sah tempoh dan beralamat daftar di kawasan Daerah Hulu Selangor sahaja.
2. Majlis berhak untuk menolak sebarang tawaran sebutharga yang dikemukakan sekiranya terdapat keraguan maklumat yang disertakan ataru tidak memenuhi syarat - syarat yang ditetapkan.
3. PENTING : Penender adalah dinasihatkan untuk membuat lawatan sendiri ke tapak dan boleh merujuk ke Jabatan Kejuruteraan, MDHS (03-60641331 EXT : 146 / 147) bagi mendapatkan maklumat lebih lanjut. Sebarang kecuaian harga yang disebabkan kurang pengetahuan keadaan di tapak adalah sama sekali tidak akan dilayan.
4.PENTING : Sebutharga yang lengkap hendaklah mengandungi maklumat-maklumat berikut yang merupakan syarat utama dan sekiranya gagal dikemukakan akan menyebabkan dokumen tawaran ditolak sama sekali. Maklumat tersebut adalah seperti berikut :
a) RESIT ASAL PEMBELIAN DOKUMEN YANG BERCETAKAN KOMPUTER
b) BAHAGIAN 2
c) BAHAGIAN 4
d) Sijil – sijil PKK / Sijil CIDB
e) Penyata Bank 3 bulan terkini
5. Dokumen yang telah lengkap mengandungi maklumat (a), (b) dan (c) seperti di atas, hendaklah dikemukakan ke Pejabat MDHS tidak lewat daripada JAM 12.00 TENGAHARI pada tarikh tutup yang telah dinyatakan.
6. Majlis Daerah Hulu Selangor tidak terikat untuk memilih sebarang nilai tawaran harga sama ada yang terendah atau yang sebaliknya.
7. Sekiranya tiada sebarang jawapan diterima selepas tempoh 60 hari dari tarikh tutup tawaran, maka tawaran adalah dianggap tidak berjaya.
Kod-Kod Bidang
Gred CIDB |
- (G2) KEUPAYAAN TIDAK MELEBIHI RM500,000.00
|
Bidang Pengkhususan CIDB |
E04 PEMASANGAN VOLTAN RENDAH
|