Pegawai Bertanggungjawab |
Nama |
Tender Admin |
E-mel |
tenderadmin@selangor.gov.my |
No. Tel |
0355447557 |
Jabatan |
Bahagian Pengurusan Maklumat, Pejabat SUK Selangor |
Tarikh |
Tajuk |
|
Tiada makluman / ralat |
Maklumat Sebut Harga
Petender |
Majlis Bandaraya Petaling Jaya |
No. Sebut Harga |
MBPJ/SH/K/168/2012 |
Tarikh Iklan |
18 Jul 2012 -
31 Jul 2012 |
Tarikh Jual |
18 Jul 2012 -
31 Jul 2012 |
Tarikh Tutup |
31 Jul 2012 |
Masa Tutup |
12:00 PM |
Tempat Hantar |
BAHAGIAN BEKALAN DAN PEROLEHAN, MAJLIS BANDARAYA PETALING JAYA
|
Kebenaran Khas |
|
Harga Dokumen |
RM 30.00 |
Syarat Sebut Harga
Pelan-pelan dan segala butir-butir boleh di dapati dan diperiksa di Bahagian Bekalan dan Perolehan, Jabatan Khidmat Pengurusan, Majlis Bandaraya Petaling Jaya pada hari kerja di antara pukul 8.00 pagi hingga 1.00 tengahari dan 2.00 hingga 5.00 petang (Isnin hingga Khamis) dan 8.00 pagi hingga 12.15 tengahari dan 2.45 hingga 5.00 petang (Jumaat).
Tender / Sebutharga hendaklah ditanda seperti tajuk yang disebutkan di atas dan mestilah dibuat dalam borang tender/sebutharga yang disediakan dan boleh didapati di Bahagian Bekalan dan Perolehan, Jabatan Khidmat Pengurusan, Majlis Bandaraya Petaling Jaya dengan bayaran dokumen tender/sebutharga sebanyak RM 30.00 dengan wang tunai/wang pos/wang kiriman pos yang tidak akan dikembalikan.
Hanya pegawai-pegawai syarikat yang ditauliahkan seperti di dalam sijil dibenarkan mengambil atau memberi kuasa kepada kakitangan syarikat untuk mengambil dokumen tender/sebutharga. Kontraktor/wakil hendaklah membawa bersama SIJIL ASAL PUSAT KHIDMAT KONTRAKTOR (PKK) DAN LEMBAGA PEMBANGUNAN INDUSTRI PEMBINAAN MALAYSIA (LPIPM) DAN PERAKUAN UNIT PERANCANG EKONOMI NEGERI SELANGOR (UPEN).
Dokumen tender hendaklah dilakri dan dimasukkan ke dalam peti tender yang disediakan di Bahagian Bekalan dan Perolehan, MBPJ. Majlis Bandaraya ini tidak terikat bagi menerima tawaran tender/sebutharga yang paling rendah atau sebarang tawaran.