MENAIKTARAF JALAN MASUK KE SERENDAH INTERNATIONAL ORCHID PARK, MUKIM SERENDAH.
Pegawai Bertanggungjawab | |
---|---|
Nama | Tender Admin |
E-mel | tenderadmin@selangor.gov.my |
No. Tel | 0355447557 |
Jabatan | Bahagian Pengurusan Maklumat, Pejabat SUK Selangor |
Tarikh | Tajuk | |
---|---|---|
Tiada makluman / ralat |
Maklumat Tender
Petender | Majlis Perbandaran Hulu Selangor |
---|---|
No. Tender | TDK :10 /2007 |
Tarikh Iklan | 17 Aug 2007 - 7 Sep 2007 |
Tarikh Jual | 17 Aug 2007 - 7 Sep 2007 |
Tarikh Tutup | 7 Sep 2007 |
Masa Tutup | 12:00 PM |
Tempat Hantar |
HANTAR PADA : 10HB. SEPT.2007 SEBELUM JAM 12.00 TENGAHARI DI JABATAN KEJURUTERAAN MAJLIS DAERAH HULU SELANGOR JALAN BUKIT KERAJAAN 44000 KUALA KUBU BHARU HULU SELANGOR. |
Tarikh & Masa Taklimat | 17 Aug 2007 15:00 |
Alamat Taklimat |
DEWAN MESYUARAT MAJLIS DAERAH HULU SELANGOR |
Kebenaran Khas | |
Harga Dokumen | RM 200.00 |
Syarat Tender
1. Tender ini hanya terbuka kepada kontraktor yang mempunyai sijil PKK dan CIDB yang masih sah tempoh. 2. Majlis berhak untuk menolak sebarang tawaran tender yang dikemukakan sekiranya terdapat keraguan maklumat yang disertakan atau tidak memenuhi syarat - syarat yang ditetapkan. 3. PENTING : Penender adalah dinasihatkan untuk membuat lawatan sendiri ke tapak dan boleh merujuk ke Jabatan Kejuruteraan, MDHS (03-60641331 @ 013-3732073) bagi mendapatkan maklumat lebih lanjut. Sebarang kecuaian harga yang disebabkan kurang pengetahuan keadaan di tapak adalah sama sekali tidak akan dilayan. 4. PENTING : Tender yang lengkap hendaklah mengandungi maklumat-maklumat berikut yang merupakan syarat utama dan sekiranya gagal dikemukakan akan menyebabkan dokumen tawaran ditolak sama sekali. Maklumat tersebut adalah seperti berikut : a) RESIT ASAL PEMBELIAN DOKUMEN YANG BERCETAKAN KOMPUTER b) FOLDER C ( DOKUMEN WAJIB YANG PERLU DI LENGKAPKAN) c) FOLDER E ( DOKUMEN WAJIB YANG PERLU DI LENGKAPKAN ) 5. Dokumen yang telah lengkap mengandungi maklumat (a), (b) dan (c) seperti di atas, hendaklah dikemukakan ke Pejabat MDHS tidak lewat daripada JAM 12.00 TENGAHARI pada tarikh tutup yang telah dinyatakan. 6. Majlis Daerah Hulu Selangor tidak terikat untuk memilih sebarang nilai tawaran harga sama ada yang terendah atau yang sebaliknya. 7. NOTA : DINASIHATKAN SUPAYA MENCETAK HALAMAN INI BAGI MEMUDAHKAN MEMBUAT SEMAKAN TENTANG DOKUMEN PENTING YANG PERLU DILENGKAP DAN DICETAK UNTUK DIJADIKAN SEBAGAI DOKUMEN TENDER YANG SAH.Lawatan Tapak
Bil. | Tempat Berkumpul | Alamat Lawatan Tapak | Tarikh & Waktu | Wajib Hadir |
---|---|---|---|---|
1 | DEWAN MESYUARAT MAJLIS DAERAH HULU SELANGOR JALAN BUKIT KERAJAAN 44000 KUALA KUBU BHARU HULU SELANGOR. |
DI TEMPAT PROJEK | 21 Aug 2007 15:00 |
Dokumen Meja Terkawal
Nama | Saiz | Jenis |
---|