Cetak
MPSJ/KHP/300-5/2/5

PERKHIDMATAN MENGENDALIKAN KAFETERIA IBUPEJABAT MAJLIS PERBANDARAN SUBANG JAYA

Pegawai Bertanggungjawab
Nama Tender Admin
E-mel tenderadmin@selangor.gov.my
No. Tel 0355447557
Jabatan Bahagian Pengurusan Maklumat, Pejabat SUK Selangor
Tarikh Tajuk  
Tiada makluman / ralat

Maklumat Tender

Petender Majlis Bandaraya Subang Jaya
No. Tender MPSJ/KHP/300-5/2/5
Tarikh Iklan 12 Apr 2012 - 25 Apr 2012
Tarikh Jual 12 Apr 2012 - 25 Apr 2012
Tarikh Tutup 25 Apr 2012
Masa Tutup 12:00 PM
Tempat Hantar Dokumen Sebutharga yang telah lengkap diisi hendaklah dimasukkan kedalam sampul surat berlakri dan bertanda dengan tajuk kerja berkenaan dan dimasukkan ke dalam Peti Tender di Jabatan Kontrak dan Ukur Bahan, Aras 2, Majlis Perbandaran Subang Jaya tidak lewat daripada 25 April 2012 jam 12.00 tengahari.

Tarikh & Masa Taklimat 16 Apr 2012 15:00
Alamat Taklimat KAFETERIA IBUPEJABAT MPSJ

Kehadiran taklimat adalah diwajibkan
Kebenaran Khas
Syarikat Bumiputera Sahaja
Harga Dokumen RM 30.00

Syarat Tender

Tawaran adalah dipelawa daripada Kontraktor-kontraktor/pembekal Bumiputera yang berdaftar dengan Kementerian Kewangan Malaysia di dalam bidang dan jenis pendaftaran serta berdaftar dengan Unit Perancang Ekonomi Selangor (UPEN) dan masih dibenarkan membuat tawaran bagi menjalankan kerja/projek berikut:- 08051 ( Taklimat Dan Lawatan Tapak (Wajib) Akan Diadakan Pada 16 April 2012 Jam 3.00 Petang Berkumpul kafeteria ibupejabat MPSJ)

Lawatan Tapak

Bil. Tempat Berkumpul Alamat Lawatan Tapak Tarikh & Waktu Wajib Hadir
1 kafeteria ibupejabat MPSJ kafeteria ibupejabat MPSJ 16 Apr 2012 15:00

Kod-Kod Bidang

Kod Bidang MOF XXYY01 X > Y > MAKANAN BERMASAK ISLAM

Dokumen Meja Terkawal

Nama Saiz Jenis  
BAHAGIAN / SEKSYEN / UNIT:
1. Nama Pembekal
2. Jenis Bekalan
3. Alamat Pembekal
4. Nama Perolehan
5. Kuantiti
6. Jumlah Kos (RM)
7. Tarikh Perolehan
Bil. Kriteria Penilaian Skala Ulasan
5 4 3 2 1
1. Tindakan terhadap maklum balas / permintaan
2. Harga yang berpatutan
3. Kuantiti menepati Pesanan Tempatan (LO)
4. Kualiti produk / perkhidmatan /kerja
5. Penghantaran mengikut jadual
6. Kerjasama yang diberikan
Jumlah Markah :   00 / 30 x 100 =

Cadangan Pegawai Penilaian

Ulasan

Senarai Prestasi Syarikat

Bil. Tarikh Penilai Keseluruhan Markah Tindakan
Tiada rekod penilaian