Cetak
JKR/KLG/44/2025(P)

PENGUBAHSUAIAN KAUNTER HASIL DAN LAIN-LAIN KERJA BERKAITAN DI BLOK A, BANGUNAN IBU PEJABAT LAUT MALAYSIA WILAYAH TENGAH, KLANG, SELANGOR DARUL EHSAN

Sila daftar masuk untuk menyertai tender ini
Pegawai Bertanggungjawab
Nama Tc. HAZILAH BINTI ZAINUDDIN
E-mel hazilahz@jkr.gov.my
No. Tel 0333714040
Jabatan JKR DAERAH KLANG
Tarikh Tajuk  
01/07/2025 PINDAAAN MUKA DEPAN DOKUMEN SEBUT HARGA JKR/KLG/44/2025 (P) Selanjutnya
03/07/2025 PINDAAN PADA SENARAI KUANTITI SEBUT HARGA JKR/KLG/44/2025 (P) Selanjutnya
03/07/2025 PINDAAN HARGA INDIKATIF JABATAN (HIJ) Selanjutnya

Maklumat Sebut Harga

Petender Jabatan Kerja Raya Klang
No. Sebut Harga JKR/KLG/44/2025(P)
Tarikh Iklan 18 Jun 2025 - 7 Jul 2025
Tarikh Jual 30 Jun 2025 - 6 Jul 2025
Tarikh Tutup 7 Jul 2025
Masa Tutup 12:00 PM
Tempat Hantar PEJABAT JURUTERA DAERAH KLANG, JKR KLANG, NO. 1, LORONG SEMBILANG 8E, OFF JALAN TEPI SUNGAI, 41100 KLANG, SELANGOR DARUL EHSAN
Kebenaran Khas
Syarikat Bumiputera Sahaja
Syarikat Dibawah Daerah Sahaja    KLANG SAHAJA
Harga Dokumen RM 0.00

Syarat Sebut Harga

  1. Sebutharga adalah dipelawa daripada Kontraktor-kontraktor Daerah Klang yang berdaftar dengan Lembaga Pembangunan Industri Pembinaan (CIDB) dan mempunyai Perakuan Pendaftaran Kontraktor (PPK), Sijil Taraf Bumiputera (STB) serta Sijil Perolehan Kerja Kerajaan (SPKK) atau PPK, STB dan dalam Gred G1, Kategori B, Pengkhususan B04 dan B28.

 

  1. Penyebutharga terlebih dahulu dikehendaki mendaftar secara atas talian di laman sesawang http://tender.selangor.my .

 

  1. Sila pastikan Maklumat syarikat (nombor telefon yang boleh dihubungi dan email) di dalam Sistem Tender Online Selangor 2.0 DIKEMASKINI.

 

  1. Pembelian Dokumen Tawaran secara atas talian DIWAJIBKAN melampirkan salinan resit asal bayaran semasa tarikh tutup sebutharga. Resit tersebut hendaklah dilampirkan di mukasurat hadapan dokumen. Kegagalan berbuat demikian boleh menyebabkan Dokumen Tawaran ditolak.

 

  1. Dokumen sebutharga hendaklah DIBUKUKAN (stapler/binding/jilid) bersama-sama dengan dokumen WAJIB (Salinan Sijil Perakuan Pendaftaran (PKK), Salinan Sijil Perolehan Kerja Kerajaan (SPKK), Salinan Sijil Taraf Bumiputera (STB) dan salinan resit pembelian online). Kegagalan kontraktor mematuhi syarat-syarat ini akan menyebabkan sebutharga ditolak dan tidak dipertimbangkan.

 

  1. Penyebut Harga WAJIB mengemukakan Borang Pengisytiharan Pemunya Benefisial (BO) dan Surat Akuan Syarikat Dalam Menangani Jenayah Pemerdagangan Orang dan Buruh Paksa (SA) – Rujuk Arahan Tambahan Kepada Penyebut Harga.

 

  1. Penyebut harga WAJIB mengemukakan Sijil Pematuhan Cukai (Tax Compliance Certificate TCC) yang merupakan sijil akuan status pematuhan pembayar cukai yang dikeluarkan oleh Lembaga Hasil Dalam Negeri Malaysia (LHDN) bersama-sama Dokumen Sebut Harga semasa mengemukakan tawaran.  TCC adalah DOKUMEN WAJIB kelayakan asas sebut harga.  Penyebut harga yang tidak mengemukakan TCC atau mengemukakan TCC berstatus 'Tidak Patuh' / TCC yang tidak sah, akan dinilai sebagai 'Gagal' mengemukakan dokumen wajib dan tidak layak dinilai untuk peringkat seterusnya.

 

  1. Borang sebutharga boleh dimuat turun mulai tarikh 30 Jun 2025 hingga 6 Julai 2025 secara ONLINE SAHAJA.

 

 

PENYERAHAN DOKUMEN SEBUTHARGA

 

  1. Dokumen yang telah dimuat turun hendaklah DIBUKUKAN bersama dokumen-dokumen WAJIB (profil syarikat, penyata bank dan salinan resit pembelian online). Kegagalan kontraktor mematuhi syarat-syarat ini akan menyebabkan sebutharga ditolak dan tidak dipertimbangkan.

 

  1. Borang sebutharga yang telah diisi dengan lengkap hendaklah dimasukkan ke dalam peti sebutharga di PEJABAT JURUTERA DAERAH KLANG, JKR KLANG, NO. 1, LORONG SEMBILANG 8E, OFF JALAN TEPI SUNGAI, 41100 KLANG, SELANGOR DARUL EHSAN tidak lewat dari jam 12.00 tengahari pada 7 Julai 2025 dan sekiranya berlaku sebarang kelewatan, sebutharga tidak akan diterima.

 

Kod-Kod Bidang

Gred CIDB
  • (G1) KEUPAYAAN TIDAK MELEBIHI RM200,000.00
Bidang Pengkhususan CIDB B04 KERJA AM BANGUNAN

DAN

B28 KERJA UBAHSUAI

Dokumen Meja Terkawal

Nama Saiz Jenis