Cadangan Merekabentuk, Membina dan Menyiapkan Taman Awam Madani di Sabak Waterfront, Sabak, Daerah Sabak Bernam, Selangor (Reka dan Bina)
Pegawai Bertanggungjawab 1 | Pegawai Bertanggungjawab 2 | ||
---|---|---|---|
Nama | Muhammad Ridhwan bin Ikshan | Nama | Mohd Reza Suhaimi bin Mohammad Isal |
E-mel | ridhwan@mdsb.gov.my | E-mel | rezasuhaimi@mdsb.gov.my |
No. Tel | 033224 1000 | No. Tel | 03 32241000 EXT 204 |
Jabatan | Bahagian Teknologi Maklumat | Jabatan | Unit Perolehan |
Tarikh | Tajuk | |
---|---|---|
Tiada makluman / ralat |
Maklumat Sebut Harga
Petender | Majlis Daerah Sabak Bernam |
---|---|
No. Sebut Harga | SH2025/14 – JL/12/1/2025 |
Tarikh Iklan | 17 May 2025 - 21 May 2025 |
Tarikh Jual | 21 May 2025 - 2 Jun 2025 |
Tarikh Tutup | 3 Jun 2025 |
Masa Tutup | 12:00 PM |
Tempat Hantar | YANG DIPERTUA MAJLIS DAERAH SABAK BERNAM |
Tarikh & Masa Taklimat | 21 May 2025 15:00 |
Alamat Taklimat |
Pengkalan Sabak Bernam, Jalan Syed Hashim, Sabak Bernam.
Kehadiran taklimat adalah diwajibkan |
Kebenaran Khas | |
Syarikat Bumiputera Sahaja | |
Syarikat Negeri | SELURUH MALAYSIA |
Harga Dokumen | RM 150.00 |
Syarat Sebut Harga
SYARAT- SYARAT
1. Pembelian dokumen Sebut Harga adalah secara dalam talian dengan melayari laman sesawang Tender Selangor.
* Hanya Kontraktor G3 yang Berdaftar Di Negeri Selangor (BUMIPUTERA)
2. Taklimat dan Lawatan Tapak.
Taklimat dan Lawatan tapak adalah WAJIB dimana pihak kontraktor dikehendaki hadir taklimat dan lawatan tapak yang akan diadakan pada masa dan tarikh yang ditetapkan. Pihak jabatan akan menyaring penghantaran dokumen dengan senarai kehadiran pada masa lawatan. Sila bawa bersama sijil – sijil untuk semakan urusetia. Hanya kontraktor yang hadir lawatan tapak dan memenuhi syarat ditetapkan sahaja boleh menyertai tawaran ini.
Masa dan Tempat Lawatan Tapak (WAJIB)
Tarikh : 21hb Mei 2025 (Rabu)
Masa : Jam 3.00 petang
Tempat: Pengkalan Sabak Bernam, Jalan Syed Hashim, Sabak Bernam.
Kordinat : 3.770070710170169, 100.98153533558242
2. Kontraktor perlulah mempunyai dokumen seperti berikut:
2.1 Dokumen ASAL sijil CIDB, Sijil Perolehan Kerja Kerajaan (PKK), Sijil Taraf Bumiputera dan SSM serta Sijil Suruhanjaya Tenaga (Elektrikal);
2.2 Salinan Surat Perakuan Unit Perancang Ekonomi Negeri (UPEN);
2.3 Salinan Kad Pengenalan Pemilik Syarikat;
2.4 Salinan Sijil Kelahiran Pemilik Syarikat;
2.4 Berdaftar dengan MDSB bagi tahun semasa sebanyak RM50.00; dan
2.5 Bayaran pembelian RM150.00 (G3) tidak akan dikembalikan.
2.6 Lain – lain syarat yang dinyatakan di dalam Dokumen Sebut Harga
3. Petender DIKEHENDAKI menghantar Dokumen Sebut Harga bersama-sama salinan Sijil PKK, CIDB, SSM, Resit Pembelian dan salinan Kad Pengenalan Pemilik Syarikat serta dokumen-dokumen lain seperti yang disyaratkan dalam borang.
4. Borang Sebut Harga boleh dibeli secara dalam talian dengan melayari laman sesawang Tender Selangor mulai 21 Mei 2025 (Rabu) hingga 02 Jun 2025 (Isnin)
5. Dokumen atau borang tawaran Sebut Harga hendaklah diisikan dengan lengkap dan dimasukkan ke dalam sampul surat dan ditulis nombor Sebut Harga di sebelah kiri sampul surat tersebut dan dimasukkan ke dalam Peti Sebut Harga di pejabat Bilik Sebut Harga dan Tender, Majlis Daerah Sabak Bernam sebelum jam 12.00 tengah hari pada 03 Jun 2025 (Selasa)
6. Majlis Daerah Sabak Bernam tidak terikat untuk menerima tawaran terendah atau mana-mana tawaran Sebut Harga. Pihak kontraktor yang tidak menerima sebarang jawapan selepas 90 hari dari tarikh tutup iklan adalah dianggap tidak berjaya.
YANG DIPERTUA,
MAJLIS DAERAH SABAK BERNAM.
‘BERDAYA, BERBAKTI, BERKUALITI’
Kod-Kod Bidang
Gred CIDB |
|
---|---|
Bidang Pengkhususan CIDB |
CE14 LANSKAP DAN CE21 KERJA-KERJA AM KEJURUTERAAN AWAM |
Dokumen Meja Terkawal
Nama | Saiz | Jenis | |
---|---|---|---|
SH14_2025_G3_DOKUMEN MEJA | 3.34 MB | application/pdf | Muat Turun |