Cetak
MBDK.JKEJ.600-13/1/62 (2025)

KERJA-KERJA MENURAP SEMULA JALAN DI JALAN KERANJI, JALAN NONA, JALAN MENGKUDU, SEBAHAGIAN LORONG SIREH, LORONG NONA, SOLOK BEROGA, SEBAHAGIAN LORONG BEROGA, SEBAHAGIAN LORONG TIONG, SEBAHAGIAN JALAN SUSUR LEBUH ENGGANG, JALAN TIONG, LORONG TIONG 1, SOLOK TIONG, LENGKOK TIONG, KAWASAN 17 DAN LORONG KEPAYANG, KAWASAN 15 DAN JALAN LIMAU KASTURI 7, 10, 11 DAN 13, TAMAN WANGI, SERTA SEBAHAGIAN LORONG TEPI DAN LORONG BELAKANG, BANDAR BARU KLANG, SERTA KERJA-KERJA YANG BERKAITAN DENGANNYA

Sila daftar masuk untuk menyertai tender ini
Pegawai Bertanggungjawab
Nama NURUL ASIQIN BT IBRAHIM
E-mel asiqin.ibrahim@mpklang.gov.my
No. Tel 0333758012
Jabatan Bahagian Ukur Bahan
Tarikh Tajuk  
Tiada makluman / ralat

Maklumat Tender

Petender Majlis Bandaraya Diraja Klang (MBDK)
No. Tender MBDK.JKEJ.600-13/1/62 (2025)
Tarikh Iklan 25 Apr 2025 - 2 Jun 2025
Tarikh Jual 13 May 2025 - 2 Jun 2025
Tarikh Tutup 3 Jun 2025
Masa Tutup 12:00 PM
Tempat Hantar Bahagian Ukur Bahan, Tingkat 1, Pejabat MBDK Jalan Tengku Kelana ,(Pusat Sumber) Lot 175, Jalan Tengku Kelana, 41000 Klang ,Selangor Darul Ehsan
Tarikh & Masa Taklimat 8 May 2025 10:00
Alamat Taklimat *PETENDER DIWAJIBKAN HADIR KE TAKLIMAT PADA 8 MEI 2025 (KHAMIS) BERTEMPAT DI DEWAN KLANG JAYA, JALAN SELAMPIT 28, TAMAN KLANG JAYA, KLANG JAM 10.00 PAGI*

*HANYA PENAMA DI DALAM SIJIL PEROLEHAN KERJA KERAJAAN CIDB DIBENARKAN DAFTAR DAN HADIR TAKLIMAT*

Kehadiran taklimat adalah diwajibkan
Kebenaran Khas
Syarikat Negeri    SELURUH MALAYSIA
Harga Dokumen RM 250.00

Syarat Tender

SYARAT-SYARAT :-      
         
1. Setiap dokumen Tender dijual dengan harga RM 250.00 secara online. Pembayaran boleh dibuat secara FPX, kredit kad dan debit kad.
         
2.  Dokumen meja tawaran dipamerkan mulai 13 Mei 2025 di laman web http://tender.selangor.my di setiap bahagian iklan yang dipamerkan.
         
3.  Petender perlu terlebih dahulu mendaftar secara on-line di laman sesawang http://tender.selangor.my sebelum pembelian Dokumen Tender dan mengemaskini maklumat pendaftaran UPEN dan CIDB. Sekiranya gagal berbuat demikian petender adalah tidak layak untuk membeli dokumen Tender tersebut.
         
4.  Petender diwajibkan hadir ke taklimat di Dewan Klang Jaya, Jalan Selampit 28, Taman Klang Jaya, Klang. HANYA PENAMA DI DALAM SIJIL PEROLEHAN KERJA KERAJAAN CIDB DIBENARKAN DAFTAR DAN HADIR TAKLIMAT.
         
5 Dokumen Tender yang telah disempurnakan hendaklah dimasukkan ke dalam SAMPUL SURAT BERLAKRI dan dimasukkan ke dalam Peti Tender seperti tertera di maklumat Tender.
      .  
6 Petender yang tidak mendapat apa-apa jawapan selepas 3 bulan dari tarikh tutup tawaran adalah dianggap tidak berjaya.
         
7 Petender perlu mematuhi syarat-syarat yang terkandung di dalam Arahan Kepada Petender dan Syarat-syarat Membuat Tender di dalam Dokumen Tender sebelum mengemukakan Tender. Jika dokumen Tender yang dikemukakan didapati tidak mematuhi syarat-syarat tersebut, Dokumen itu akan ditolak tanpa pertimbangan seterusnya.
         
8 Dokumen Tender yang lewat diterima dari tarikh dan masa yang ditetapkan, berbangkit dengan apa jua sebab yang mungkin boleh dikemukakan, akan ditolak dan tidak dipertimbangkan.
         
9 Tarikh akhir penjualan Dokumen Tender adalah pada 2 Jun 2025. Dokumen Tender tidak akan dikeluarkan selepas dari waktu tersebut. Sebarang pertanyaan sila hubungi BAHAGIAN UKUR BAHAN di talian 03-3375 8014.
         
10 Sebarang pertanyaan berkaitan spesifikasi kerja dan lokasi tapak boleh menghubungi En. Pateh Shah Fitri bin Pateh Akhir  ditalian 03-3375 5555 (Jabatan Kejuruteraan).

Kod-Kod Bidang

Gred CIDB
  • (G4) KEUPAYAAN TIDAK MELEBIHI RM3,000,000.00
Bidang Pengkhususan CIDB CE01 PEMBINAAN JALAN DAN PAVMEN
DAN
CE21 KERJA-KERJA AM KEJURUTERAAN AWAM

Dokumen Meja Terkawal

Nama Saiz Jenis