SEKOLAH BERKEPADATAN TINGGI - PEMBINAAN LIMA (5) BILIK DARJAH TAMBAHAN (ALIRAN PERDANA) DI SEKOLAH MENENGAH KEBANGSAAN SULTAN ABDUL AZIZ SHAH, HULU LANGAT, SELANGOR DARUL EHSAN
Pegawai Bertanggungjawab | |
---|---|
Nama | Nurmahfuzah Bt Mohd Jamil |
E-mel | nurmahfuzah@jkr.gov.my |
No. Tel | 0389114163 |
Jabatan | JKR DAERAH HULU LANGAT |
Tarikh | Tajuk | |
---|---|---|
Tiada makluman / ralat |
Maklumat Sebut Harga
Petender | Jabatan Kerja Raya Hulu Langat |
---|---|
No. Sebut Harga | JKR/DHL/P032/2025 |
Tarikh Iklan | 24 Apr 2025 - 15 May 2025 |
Tarikh Jual | 2 May 2025 - 15 May 2025 |
Tarikh Tutup | 15 May 2025 |
Masa Tutup | 12:00 PM |
Tempat Hantar | BAHAGIAN KONTRAK DAN UKUR BAHAN JKR DAERAH HULU LANGAT |
Tarikh & Masa Taklimat | 29 Apr 2025 08:30 |
Alamat Taklimat |
DEWAN UTAMA JKR DAERAH HULU LANGAT (Pendaftaran: 8.30pagi - 9.30 pagi)
Kehadiran taklimat adalah diwajibkan |
Kebenaran Khas | |
Syarikat Bumiputera Sahaja | |
Syarikat Dibawah Daerah Sahaja | SELURUH SELANGOR |
Harga Dokumen | RM 50.00 |
Syarat Sebut Harga
1) Sebut harga adalah dipelawa daripada Kontraktor Bumiputera Tempatan yang beralamat Di Dalam Negeri SELANGOR,Sahaja, berdaftar dengan Lembaga Pembangunan Industri Pembinaan (CIDB) dalam Gred G3, Kategori B, Pengkhususan B04 serta berdaftar dengan Unit Perancang Ekonomi Negeri Selangor (UPEN).
2) Penyebutharga terlebih dahulu dikehendaki mendaftar secara atas talian di laman sesawang http://tender.selangor.gov.mydan Unit Perancang Ekonomi Negeri (UPEN) sebelum membeli Naskah Borang Sebutharga.
3) Sila pastikan MAKLUMAT SYARIKAT (nombor telefon yang boleh dihubungi dan email) di dalam Sistem Tender Online Selangor 2.0 DIKEMASKINI.
4) Pembelian Dokumen Tawaran secara atas talian diwajibkan melampirkan salinan resit asal bayaran semasa tarikh tutup sebutharga. Resit tersebut hendaklah dilampirkan di mukasurat hadapan dokumen. Kegagalan berbuat demikian boleh menyebabkan Dokumen Tawaran ditolak.
6) Borang Sebut Harga boleh didapati mulai tarikh 2 MEi 2025 hingga 9 Mei 2025 secara ONLINE SAHAJA.
7) Penyebut Harga WAJIB mengemukakan Borang Pengisytiharan Pemunya Benefisial (BO) dan Surat Akuan Syarikat Dalam Menangani Jenayah Pemerdagangan Orang dan Buruh Paksa (SA) – Rujuk Arahan Tambahan Kepada Penyebut Harga.
8) Penyebut harga WAJIB mengemukakan Sijil Pematuhan Cukai (Tax Compliance Certificate - TCC) yang merupakan sijil akuan status pematuhan pembayar cukai yang dikeluarkan oleh Lembaga Hasil Dalam Negeri Malaysia (LHDN) bersama-sama Dokumen Sebut Harga semasa mengemukakan tawaran. TCC adalah DOKUMEN WAJIB kelayakan asas sebut harga. Penyebut harga yang tidak mengemukakan TCC atau mengemukakan TCC berstatus 'Tidak Patuh' / TCC yang tidak sah, akan dinilai sebagai 'Gagal' mengemukakan dokumen wajib dan tidak layak dinilai untuk peringkat seterusnya.
LAWATAN TAPAK
Lawatan tapak adalah DIWAJIBKAN. Penyebutharga dinasihatkan supaya melawat tapak projek sebelum mengemukakan sebutharga bagi mengetahui lebih lanjut mengenai keadaan tapak bina yang akan dihadapi. Sebarang tuntutan akibat kesilapan dalam menentukan kaedah pembinaan atau menghargakan sebutharga disebabkan kekurangan pengetahuan mengenai keadaan tapak bina tidak akan dilayan
Kontraktor tidak boleh mewakilkan pegawai selain daripada penama dalam PKK, SPKK & STB. Hanya seorang penama yang tercatat di dalam sijil sahaja dibenarkan menghadiri taklimat tapak. Maklumat tarikh dan masa bagi taklimat tapak adalah seperti berikut:-
TARIKH : 29 April 2025
WAKTU PENDAFTARAN : 8.30 pagi - 9.30 pagi
TAKLIMAT : 9.30 pagi
TEMPAT : DEWAN UTAMA JKR DAERAH HULU LANGAT
PENYERAHAN
1) Dokumen sebutharga hendaklah DIBUKUKAN (stapler/binding/jilid) bersama-sama dengan dokumen WAJIB (Salinan Sijil Perakuan Pendaftaran (PKK), Salinan Sijil Perolehan Kerja Kerajaan (SPKK), Salinan Sijil Taraf Bumiputera (STB) dan salinan resit pembelian online). Kegagalan kontraktor mematuhi syarat-syarat ini akan menyebabkan sebutharga ditolak dan tidak dipertimbangkan.
2) Penyerahan dokumen sebutharga boleh dilakukan secara:-
Memasukkan kedalam Peti Sebutharga di Bahagian Ukur Bahan, Pejabat Jurutera Daerah JKR Hulu Langat tidak lewat dari pukul 12.00 tengahari, pada 15 Mei 2025.
Lawatan Tapak
Bil. | Tempat Berkumpul | Alamat Lawatan Tapak | Tarikh & Waktu | Wajib Hadir |
---|---|---|---|---|
1 | DEWAN UTAMA JKR DAERAH HULU LANGAT (Pendaftaran: 8.30 - 9.30 pagi) | DEWAN UTAMA JKR DAERAH HULU LANGAT (Pendaftaran: 8.30 - 9.30 pagi) | 29 Apr 2025 08:30 |
Kod-Kod Bidang
Gred CIDB |
|
---|---|
Bidang Pengkhususan CIDB | B04 KERJA AM BANGUNAN |
Dokumen Meja Terkawal
Nama | Saiz | Jenis |
---|