KERJA-KERJA MEMBAIKPULIH PERMUKAAN JALAN SECARA REGULATE & OVERLAY SERTA LAIN-LAIN KERJA YANG BERKAITAN DI KM 0.00 - KM 0.81, JALAN BUKIT AZIZ, BUKIT KEMUNING, DAERAH KLANG, SELANGOR DARUL EHSAN
Pegawai Bertanggungjawab | |
---|---|
Nama | Harnewati Awaluddin |
E-mel | harnewati@jkr.gov.my |
No. Tel | 0333714040 |
Jabatan | JKR DAERAH KLANG |
Tarikh | Tajuk | |
---|---|---|
06/03/2025 | PINDAAN TAJUK SEBUTHARGA | Selanjutnya |
Maklumat Sebut Harga
Petender | Jabatan Kerja Raya Klang |
---|---|
No. Sebut Harga | JKR/KLG/05/2025(N) |
Tarikh Iklan | 28 Feb 2025 - 11 Mar 2025 |
Tarikh Jual | 3 Mar 2025 - 10 Mar 2025 |
Tarikh Tutup | 11 Mar 2025 |
Masa Tutup | 12:00 PM |
Tempat Hantar | PEJABAT JURUTERA DAERAH KLANG, JKR KLANG, NO. 1, LORONG SEMBILANG 8E, OFF JALAN TEPI SUNGAI, 41100 KLANG, SELANGOR DARUL EHSAN |
Kebenaran Khas | |
Syarikat Bumiputera Sahaja | |
Syarikat Dibawah Daerah Sahaja | SELURUH SELANGOR |
Harga Dokumen | RM 10.00 |
Syarat Sebut Harga
- Sebutharga adalah dipelawa daripada Kontraktor-kontraktor yang berdaftar dengan Lembaga Pembangunan Industri Pembinaan (CIDB) dan mempunyai Perakuan Pendaftaran Kontraktor (PPK), Sijil Taraf Bumiputera (STB) serta Sijil Perolehan Kerja Kerajaan (SPKK) atau PPK, STB dan dalam Gred G2, Kategori CE Pengkhususan CE01, CE21 & CE42 serta berdaftar dengan Unit Perancang Ekonomi Negeri Selangor (UPEN)
- Penyebutharga terlebih dahulu dikehendaki mendaftar secara atas talian di laman sesawang http://tender.selangor.my dan Unit Perancang Ekonomi Negeri (UPEN) sebelum membeli Naskah Borang Sebutharga.
- Sila pastikan Maklumat syarikat (nombor telefon yang boleh dihubungi dan email) di dalam Sistem Tender Online Selangor 2.0 DIKEMASKINI.
- Pembelian Dokumen Tawaran secara atas talian DIWAJIBKAN melampirkan salinan resit asal bayaran semasa tarikh tutup sebutharga. Resit tersebut hendaklah dilampirkan di mukasurat hadapan dokumen. Kegagalan berbuat demikian boleh menyebabkan Dokumen Tawaran ditolak.
- Dokumen sebutharga hendaklah DIBUKUKAN (stapler/binding/jilid) bersama-sama dengan dokumen WAJIB (Salinan Sijil Perakuan Pendaftaran (PKK), Salinan Sijil Perolehan Kerja Kerajaan (SPKK), Salinan Sijil Taraf Bumiputera (STB), Salinan Pendaftaran Unit Perancang Ekonomi Negeri Selangor (UPEN) dan salinan resit pembelian online). Kegagalan kontraktor mematuhi syarat-syarat ini akan menyebabkan sebutharga ditolak dan tidak dipertimbangkan.
- Borang sebutharga boleh dimuat turun mulai tarikh 3 Mac 2025 hingga 10 Mac 2025 secara ONLINE SAHAJA.
PENYERAHAN DOKUMEN SEBUTHARGA
- Dokumen yang telah dimuat turun hendaklah DIBUKUKAN bersama dokumen-dokumen WAJIB (Salinan Sijil Perakuan Pendaftaran (PKK), Salinan Sijil Perolehan Kerja Kerajaan (SPKK), Salinan Sijil Taraf Bumiputera (STB), Salinan Pendaftaran Unit Perancang Ekonomi Negeri Selangor (UPEN) dan salinan resit pembelian online). Kegagalan kontraktor mematuhi syarat-syarat ini akan menyebabkan sebutharga ditolak dan tidak dipertimbangkan.
- Borang sebutharga yang telah diisi dengan lengkap hendaklah dimasukkan ke dalam peti sebutharga di PEJABAT JURUTERA DAERAH KLANG, JKR KLANG, NO. 1, LORONG SEMBILANG 8E, OFF JALAN TEPI SUNGAI, 41100 KLANG, SELANGOR DARUL EHSAN tidak lewat dari jam 12.00 tengahari pada 11 Mac 2025 dan sekiranya berlaku sebarang kelewatan, sebutharga tidak akan diterima.
Kod-Kod Bidang
Gred CIDB |
|
---|---|
Bidang Pengkhususan CIDB |
CE01 PEMBINAAN JALAN DAN PAVMEN
DAN CE21 KERJA-KERJA AM KEJURUTERAAN AWAM DAN CE42 MEMBUAT ISYARAT DAN MENGECAT JALAN |
Dokumen Meja Terkawal
Nama | Saiz | Jenis |
---|