Pegawai Bertanggungjawab |
Nama |
ZAINUL ULUM |
E-mel |
zainul.tamzis@mbdk.gov.my |
No. Tel |
0333758014 |
Jabatan |
Bahagian Ukur Bahan |
Tarikh |
Tajuk |
|
24/12/2024 |
RALAT - PINDAAN TARIKH TUTUP PETI SEBUTHARGA BAGI KERJA (MBDK.JKEJ. 600-13/1/177 (2024)) |
Selanjutnya
|
Maklumat Sebut Harga
Petender |
Majlis Bandaraya Diraja Klang (MBDK) |
No. Sebut Harga |
MBDK.JKEJ. 600-13/1/177 (2024) |
Tarikh Iklan |
18 Dec 2024 -
9 Jan 2025 |
Tarikh Jual |
30 Dec 2024 -
9 Jan 2025 |
Tarikh Tutup |
10 Jan 2025 |
Masa Tutup |
12:00 PM |
Tempat Hantar |
Bahagian Ukur Bahan, Tingkat 1, Pejabat MPK Jalan Tengku Kelana (Pusat Sumber), Lot 175, Jalan Tengku Kelana, 41000 Klang, Selangor Darul Ehsan
|
Tarikh & Masa Taklimat |
27 Dec 2024 10:00 |
Alamat Taklimat |
Mini Auditorium, Pejabat MBDK Jalan Tengku Kelana (hanya penama dalam CIDB yang boleh menghadiri lawatan) *SILA BAWA CAP SYARIKAT DAN SALINAN SIJIL YANG DITETAPKAN*
Kehadiran taklimat adalah
diwajibkan
|
Kebenaran Khas |
|
Syarikat Dibawah Daerah Sahaja |
SELURUH SELANGOR
|
Harga Dokumen |
RM 150.00 |
Syarat Sebut Harga
SYARAT-SYARAT :- 1. Setiap dokumen Sebutharga dijual dengan harga RM 150.00 secara online. Pembayaran boleh dibuat secara FPX, kredit kad dan debit kad. 2. Dokumen meja tawaran dipamerkan mulai 30 Disember 2024 di laman web https://tender.selangor.my di setiap bahagian iklan yang dipamerkan. 3. Penyebutharga perlu terlebih dahulu mendaftar secara on-line di laman sesawang https://tender.selangor.my sebelum pembelian Dokumen Sebutharga dan mengemaskini maklumat pendaftaran UPEN dan CIDB. Sekiranya gagal berbuat demikian penyebutharga adalah tidak layak untuk membeli dokumen sebutharga tersebut. 4. Dokumen Sebutharga yang telah disempurnakan hendaklah dimasukkan ke dalam SAMPUL SURAT BERLAKRI dan dimasukkan ke dalam Peti Sebutharga seperti tertera di maklumat sebutharga. 5. Penyebutharga yang tidak mendapat apa-apa jawapan selepas 3 bulan dari tarikh tutup tawaran adalah dianggap tidak berjaya. 6. Penyebutharga perlu mematuhi syarat-syarat yang terkandung di dalam Arahan Kepada Penyebutharga dan Syarat-syarat Membuat Sebutharga di dalam Dokumen Sebutharga sebelum mengemukakan Sebutharga. Jika dokumen Sebutharga yang dikemukakan didapati tidak mematuhi syarat-syarat tersebut, Dokumen itu akan ditolak tanpa pertimbangan seterusnya. 7. Dokumen Sebutharga yang lewat diterima dari tarikh dan masa yang ditetapkan, berbangkit dengan apa jua sebab yang mungkin boleh dikemukakan, akan ditolak dan tidak dipertimbangkan. 8. Tarikh akhir penjualan Dokumen Sebutharga adalah pada 9 Januari 2024. Dokumen Sebutharga tidak akan dikeluarkan selepas dari waktu tersebut. Sebarang pertanyaan sila hubungi BAHAGIAN UKUR BAHAN di talian 03-3375 8014. 9. Sebarang pertanyaan berkaitan spesifikasi kerja dan lokasi tapak boleh menghubungi Pn. Nour Farah Edzah binti Daujian ditalian 03-3375 5555 (Jabatan Kejuruteraan). Disediakan oleh : BAHAGIAN UKUR BAHAN MAJLIS BANDARAYA DIRAJA KLANG
Kod-Kod Bidang
Gred CIDB |
- (G2) KEUPAYAAN TIDAK MELEBIHI RM500,000.00
|
Bidang Pengkhususan CIDB |
CE21 KERJA-KERJA AM KEJURUTERAAN AWAM
|
Dokumen Meja Terkawal
Nama |
Saiz |
Jenis |
|
TTD - SENARAI KUANTITI - MBDK.JKEJ. 600-13/1/177 (2024) |
143.35 kB |
application/pdf |
Muat Turun
|