Cetak
JPS/N/KL/B13/02/2025(SH)

KERJA-KERJA PENYELENGGARAAN PINTU KAWALAN AIR FLAP GATE DI PAYA RUMPUT, KG. SG. KELAMBU, SG. KELEMBAU DAN KG. RANCANGAN TANAH BELIA SERTA KERJA BERKAITAN, MUKIM TANJUNG DUA BELAS, DAERAH KUALA LANGAT

Sila daftar masuk untuk menyertai tender ini
Pegawai Bertanggungjawab 1 Pegawai Bertanggungjawab 2
Nama MOHD SHAZERIN BIN ABDUL RAZAK Nama EPYZUL AKMAL BIN MOHD SHAHALI
E-mel shazerin@waterselangor.gov.my E-mel epyzul@waterselangor.gov.my
No. Tel 03-31876221 No. Tel 03-31876221
Jabatan JABATAN PENGAIRAN DAN SALIRAN DAERAH KUALA LANGAT Jabatan JABATAN PENGAIRAN DAN SALIRAN DAERAH KUALA LANGAT
Tarikh Tajuk  
Tiada makluman / ralat

Maklumat Sebut Harga

Petender Jabatan Pengairan dan Saliran Daerah Kuala Langat
No. Sebut Harga JPS/N/KL/B13/02/2025(SH)
Tarikh Iklan 2 Dec 2024 - 16 Dec 2024
Tarikh Jual 10 Dec 2024 - 16 Dec 2024
Tarikh Tutup 16 Dec 2024
Masa Tutup 12:00 PM
Tempat Hantar PETI SEBUTHARGA JPS DAERAH KUALA LANGAT
Tarikh & Masa Taklimat 9 Dec 2024 10:00
Alamat Taklimat DEWAN SRI LANGAT, JPS DAERAH KUALA LANGAT

Kehadiran taklimat adalah diwajibkan
Kebenaran Khas
Syarikat Bumiputera Sahaja
Syarikat Dibawah Daerah Sahaja    KUALA LANGAT SAHAJA
Harga Dokumen RM 30.00

Syarat Sebut Harga

  1. Tawaran adalah dipelawa daripada kontraktor-kontraktor bertaraf bumiputera yang sah berdaftar dan masih berkuatkuasa dengan Pusat Khidmat Kontraktor dan CIDB.
  2. Kontraktor yang ingin menyertai sebutharga ini diminta HADIR TAKLIMAT WAJIB seperti yang ditentukan,diminta membawa DOKUMEN ASAL yang masih sah laku seperti berikut :

a. Sijil SPKK, taraf Bumiputera dan SSM

b. Sijil CIDB

c. Kad Pengenalan

d. Cop Syarikat Kontraktor

e. Penama dalam perakuan

  1. Pendaftaran kontraktor di penama di dalam Sijil pada perkara 2a (SPKK) sahaja dibenarkan mendaftar dan hadir taklimat.
  2. Bayaran boleh dibuat secara on-line dengan menggunakan kad kredit melalui sistem e- tender/sebutharga. (http://tender.selangor.gov.my). Semua dokumen sebutharga yang dimuat turun bagi tajuk sebutharga ini mestilah dicetak dan diisi dengan lengkap sebelum dihantar.
  3. Dokumen atau borang tawaran sebutharga hendaklah diisikan dengan lengkap dan dimasukkan ke dalam sampul surat dan dituliskan nombor Sebutharga di sebelah atas kiri sampul surat tersebut dan dimasukkan ke dalam Peti Sebutharga Jabatan Pengairan dan Saliran Kuala Langat sebelum atau pada jam 12.00 tengahari iaitu 16hb Disember 2024 (Isnin).
  4. Sila sertakan Salinan SPKK / Salinan CIDB dan resit pembelian borang Sebutharga.
  5. Penyerahan dokumen sebutharga wajib dimasukkan ke dalam kotak yang betul, kesilapan memasukkan dokumen sebutharga di tempat yang salah dikira tidak layak untuk masuk sebutharga.
  6. Pendaftaran dibuka mulai pada 09hb Disember 2024 (Isnin) iaitu jam 9.00 pagi dan tamat 10.00 pagi serta taklimat dimulakan jam 10.01 pagi. Sebarang kelewatan pendaftaran oleh Kontraktor dengan pelbagai alasan tidak diterima.
  7. Dimaklumkan bahawa slip kelulusan kebenaran khas hendaklah dikemukakan sewaktu taklimat sebutharga sahaja. Pihak pemborong yang mengemukakan slip tersebut selepas dari waktu taklimat sebutharga adalah tidak akan dilayan.

Kod-Kod Bidang

Gred CIDB
  • (G1) KEUPAYAAN TIDAK MELEBIHI RM200,000.00
Bidang Pengkhususan CIDB CE21 KERJA-KERJA AM KEJURUTERAAN AWAM

DAN

CE36 KERJA TANAH

Dokumen Meja Terkawal

Nama Saiz Jenis  
DOKUMEN MEJA SH02-2025 155.71 kB application/pdf Muat Turun