Cadangan Menjalankan Kerja-Kerja Perkhidmatan Pembersihan Awam Kawasan Komersial di Zon SB 2 (Kawasan Sungai Besar) Majlis Daerah Sabak Bernam
Pegawai Bertanggungjawab | |
---|---|
Nama | Mimi Azrina Binti Musolli |
E-mel | mimi_azrina@mdsb.gov.my |
No. Tel | |
Jabatan |
Tarikh | Tajuk | |
---|---|---|
Tiada makluman / ralat |
Maklumat Tender
Petender | Majlis Daerah Sabak Bernam |
---|---|
No. Tender | T 2017/1 – JPKP MDSB BPKS/1/2017 |
Tarikh Iklan | 8 Jan 2017 - 30 Jan 2017 |
Tarikh Jual | 10 Jan 2017 - 30 Jan 2017 |
Tarikh Tutup | 30 Jan 2017 |
Masa Tutup | 12:00 PM |
Tempat Hantar | Pejabat Yang Dipertua, Majlis Daerah Sabak Bernam, 45300 Sungai Besar, Selangor Darul Ehsan |
Tarikh & Masa Taklimat | 10 Jan 2017 09:00 |
Alamat Taklimat |
Bilik Mesyuarat Bunga Mawar, Aras 2, Pejabat Majli Daerah Sabak Bernam
Kehadiran taklimat adalah diwajibkan |
Kebenaran Khas | |
Harga Dokumen | RM 212.00 |
Syarat Tender
SYARAT- SYARAT
1. Dokumen Tender boleh didapati pada waktu pejabat di Jabatan Perkhidmatan Kesihatan dan Persekitaran Majlis Daerah Sabak Bernam mulai 10 Januari 2017 hingga 30 Januari 2017. KEHADIRAN TAKLIMAT ADALAH DIWAJIBKAN dan Dokumen Tender hanya dijual kepada kontraktor yang menghadiri taklimat sahaja pada waktu berikut :
Waktu Penjualan Borang : Isnin - Khamis ( Pagi) 8.30 pagi hingga 12.30 petang
(petang) 2.00 petang hingga 3.30 petang
: Jumaat ( pagi) 8.30 pagi hingga 12.00 tengahari
(petang) 2.45 petang hingga 3.15 petang
2. Hanya seorang sahaja (pemegang lesen atau wakil yang diberi kuasa secara bersurat sahaja) dibenarkan menjalankan urusan pembelian Dokumen Tender dan Pentender dikehendaki membawa bersama sijil-sijil asal dan menyerahkan satu salinan photostat bagi setiap sijil berikut semasa membeli Dokumen Tender :
2.1 Sijil Pendaftaran Asal Kementerian Kewangan ;
2.2 Sijil Pendaftara Asal kementerian Kewangan Pengiktirafan Bumiputera ;
2.3 Salinan Pendaftaran Unit Perancang Ekonomi Negeri (UPEN) & MDSB bagi tahun semasa ;
2.4 Salinan Sijil SSM ; dan
2.5 Cop Syarikat
3. Dokumen Tender yang telah lengkap hendaklah dimasukkan ke dalam sampul surat berlakri dan dimasukkan ke dalam Peti Tender yang disediakan sebelum atau pada 30 Januari 2017 (Isnin) jam 12.00 tengahari di Pejabat Yang Dipertua Majlis Daerah Sabak Bernam, 45300 Sungai Besar, Selangor Darul Ehsan. Sila catatkan nombor rujukan pada sampul surat di penjuru atas sebelah kiri.
4. Majlis Daerah Sabak Bernam tidak terikat untuk menerima tawaran terendah atau mana-mana tawaran sekalipun. Pihak kontraktor yang tidak menerima sebarang jawapan selepas 90 hari dari tarikh tutup iklan adalah dianggap tidak berjaya.
YANG DIPERTUA
MAJLIS DAERAH SABAK BERNAM
“ SISTEM PENGURUSAN KUALITI MS ISO 9001 : 2008 ”
MAJLIS DAERAH SABAK BERNAM
‘BERDAYA, BERBAKTI, BERKUALITI’
Kod-Kod Bidang
Kod Bidang MOF | 221002 PERKHIDMATAN > KHIDMAT KEBERSIHAN DAN RAWATAN > MEMBERSIH KAWASAN |
---|
Dokumen Meja Terkawal
Nama | Saiz | Jenis |
---|