Cetak
T 2017/1 – JPKP MDSB BPKS/1/2017

Cadangan Menjalankan Kerja-Kerja Perkhidmatan Pembersihan Awam Kawasan Komersial di Zon SB 2 (Kawasan Sungai Besar) Majlis Daerah Sabak Bernam

Sila daftar masuk untuk menyertai tender ini
Pegawai Bertanggungjawab
Nama Mimi Azrina Binti Musolli
E-mel mimi_azrina@mdsb.gov.my
No. Tel
Jabatan
Tarikh Tajuk  
Tiada makluman / ralat

Maklumat Tender

Petender Majlis Daerah Sabak Bernam
No. Tender T 2017/1 – JPKP MDSB BPKS/1/2017
Tarikh Iklan 8 Jan 2017 - 30 Jan 2017
Tarikh Jual 10 Jan 2017 - 30 Jan 2017
Tarikh Tutup 30 Jan 2017
Masa Tutup 12:00 PM
Tempat Hantar Pejabat Yang Dipertua, Majlis Daerah Sabak Bernam, 45300 Sungai Besar, Selangor Darul Ehsan
Tarikh & Masa Taklimat 10 Jan 2017 09:00
Alamat Taklimat Bilik Mesyuarat Bunga Mawar, Aras 2, Pejabat Majli Daerah Sabak Bernam

Kehadiran taklimat adalah diwajibkan
Kebenaran Khas
Harga Dokumen RM 212.00

Syarat Tender

SYARAT- SYARAT

 

1.  Dokumen Tender boleh didapati pada waktu pejabat di Jabatan Perkhidmatan Kesihatan dan Persekitaran Majlis Daerah Sabak Bernam mulai 10 Januari 2017 hingga 30 Januari 2017. KEHADIRAN TAKLIMAT ADALAH DIWAJIBKAN dan Dokumen Tender hanya dijual kepada kontraktor yang menghadiri taklimat sahaja pada waktu berikut :

 

Waktu  Penjualan Borang : Isnin -  Khamis ( Pagi)    8.30 pagi hingga 12.30 petang

                                                                      (petang)      2.00 petang  hingga 3.30 petang

                                                : Jumaat     ( pagi)            8.30 pagi hingga 12.00 tengahari

                                                                      (petang)      2.45 petang hingga 3.15 petang

 

2. Hanya seorang sahaja (pemegang lesen atau wakil yang diberi kuasa secara bersurat sahaja) dibenarkan menjalankan  urusan pembelian Dokumen Tender dan Pentender dikehendaki membawa bersama sijil-sijil asal dan menyerahkan satu salinan photostat bagi setiap sijil berikut semasa membeli Dokumen Tender :

 

2.1       Sijil Pendaftaran Asal Kementerian Kewangan ;

2.2       Sijil Pendaftara Asal kementerian Kewangan Pengiktirafan Bumiputera  ;

2.3       Salinan Pendaftaran Unit Perancang Ekonomi Negeri (UPEN) & MDSB bagi tahun semasa ;

2.4       Salinan Sijil SSM ; dan

2.5       Cop Syarikat

 

3.  Dokumen Tender yang telah lengkap hendaklah dimasukkan ke dalam sampul surat berlakri dan dimasukkan ke dalam Peti Tender yang disediakan sebelum atau pada 30 Januari 2017 (Isnin) jam 12.00 tengahari  di Pejabat Yang Dipertua Majlis Daerah Sabak  Bernam, 45300 Sungai Besar, Selangor Darul Ehsan. Sila catatkan nombor rujukan pada sampul surat di penjuru atas sebelah kiri.

 

4.  Majlis Daerah Sabak Bernam tidak terikat untuk menerima tawaran  terendah atau mana-mana tawaran sekalipun. Pihak kontraktor yang tidak menerima sebarang jawapan selepas  90 hari dari tarikh tutup  iklan adalah dianggap tidak  berjaya.

 

     YANG DIPERTUA

MAJLIS DAERAH SABAK BERNAM

 

“ SISTEM PENGURUSAN KUALITI MS ISO 9001 :  2008 ”

MAJLIS DAERAH SABAK BERNAM

‘BERDAYA, BERBAKTI, BERKUALITI’

Kod-Kod Bidang

Kod Bidang MOF 221002 PERKHIDMATAN > KHIDMAT KEBERSIHAN DAN RAWATAN > MEMBERSIH KAWASAN

Dokumen Meja Terkawal

Nama Saiz Jenis