Cetak
PDN.SEL:05/2016

SEBUT HARGA SEWAAN PERALATAN ICT (KOMPUTER PERIBADI DAN PENCETAK) UNTUK MESYUARAT KEDUA DAN KETIGA, PERSIDANGAN PENGGAL KEEMPAT, DEWAN NEGERI SELANGOR KETIGA BELAS TAHUN 2016

Pegawai Bertanggungjawab
Nama Puan Mariah Ecatherina Binti Ahmad Dinar
E-mel mariah@selangor.gov.my
No. Tel
Jabatan
Tarikh Tajuk  
Tiada makluman / ralat

Maklumat Sebut Harga

Petender Pejabat Dewan Negeri Selangor
No. Sebut Harga PDN.SEL:05/2016
Tarikh Iklan 13 Jun 2016 - 24 Jun 2016
Tarikh Jual 16 Jun 2016 - 24 Jun 2016
Tarikh Tutup 24 Jun 2016
Masa Tutup 12:00 PM
Tempat Hantar PETI SEBUT HARGA, PEJABAT SETIAUSAHA KERAJAAN NEGERI SELANGOR, BAHAGIAN KHIDMAT PENGURUSAN, TINGKAT 18, BANGUNAN SSAAS, 40000 SHAH ALAM, SELANGOR
Tarikh & Masa Taklimat 16 Jun 2016 10:00
Alamat Taklimat BILIK MESYUARAT, PEJABAT DEWAN NEGERI SELANGOR, TINGKAT 1, BANGUNAN ANNEX DEWAN NEGERI SELANGOR, 40680 SHAH ALAM, SELANGOR

Kehadiran taklimat adalah diwajibkan
Kebenaran Khas
Syarikat Bumiputera Sahaja
Harga Dokumen RM 30.00

Syarat Sebut Harga

Tawaran adalah dipelawa daripada kontraktor-kontraktor yang masih dibenarkan membuat tawaran masa ini adalah berdaftar dengan Kementerian Kewangan Malaysia serta berpengalaman dalam kerja-kerja berkaitan seperti berikut :-

 

No. Sebut harga: PDN.SEL:05/2016

Butir-butir Kenyataan Tawaran Sebut Harga: SEBUT HARGA SEWAAN PERALATAN ICT (KOMPUTER PERIBADI DAN PENCETAK) UNTUK MESYUARAT KEDUA DAN KETIGA, PERSIDANGAN PENGGAL KEEMPAT, DEWAN NEGERI SELANGOR KETIGA BELAS TAHUN 2016

Kelayakan Kontraktor: 210101 ATAU 221502

Harga Dokumen: RM 30

 

a)    Dokumen tawaran ini hanya akan dikeluarkan kepada penyebut harga/ wakil yang sah sahaja. Penyebut harga hendaklah membawa surat pendaftaran asal serta salinan sijil Kementerian Kewangan Malaysia, Sijil Bumiputera Kementerian Kewangan Malaysia dan sijil (atau bukti) pendaftaran Sistem Kontraktor Negeri Selangor (UPEN). Dokumen tawaran yang berharga RM 30.00 boleh diperolehi melalui Sistem Tender dan Sebutharga Negeri Selangor (http://tender.selangor.gov.my).

 

b)    Sesi taklimat berhubung sebut harga ini akan diadakan pada 16 Jun 2016 (Khamis), jam 10.00 pagi di Bilik Mesyuarat, Pejabat Dewan Negeri Selangor, Tingkat 1, Bangunan Annex Dewan Negeri Selangor, 40680 Shah Alam. Kehadiran adalah diwajibkan dan cop syarikat perlu dibawa bersama untuk pendaftaran.

 

c)   Penyebut harga hendaklah menghantar dokumen berupa satu (1) set dokumen asal dan satu (1) cakera padat mengandungi softcopy. Dokumen sebut harga yang telah lengkap diisi hendaklah dimasukkan ke dalam sampul surat yang berlakri yang bertanda dengan Kod Sebutharga PDN.SEL: 05/2016 pada bahagian atas sebelah kiri sampul surat dan dimasukkan ke dalam peti sebutharga di alamat seperti berikut :

 

Peti Sebutharga

Pejabat Setiausaha Kerajaan Negeri Selangor,

Bahagian Khidmat Pengurusan, Tingkat 18, Bangunan SSAAS

40000 Shah Alam, Selangor

                 

                   Tarikh tutup : Jumaat, 24 Jun 2016, jam 12.00 tengahari.

 

d)   Pejabat Setiausaha Kerajaan Negeri Selangor tidak semestinya menerima tawaran yang terendah atau mana – mana tawaran.

 

 

 

 

Tarikh : 13 Jun 2016                               

ELYA MARINI BINTI DARMIN, A.M.S                                                                                       

Setiausaha Bahagian (Dewan)                           

Kod-Kod Bidang

Kod Bidang MOF
210101 ICT > BEKALAN DAN PERKHIDMATAN BAGI SEKTOR TEKNOLOGI MAKLUMAT DAN KOMUNIKASI > PERALATAN DAN KELENGKAPAN KOMPUTER, PERKAKASAN DAN KOMPONEN > HARDWARE (LOW END TECHNOLOGY) - SUPPLY ALL TYPES OF COMPUTER HARDWARE INCLUDING PC, NOTEBOOK, PRINTER, DOCUMENT SC

ATAU

221502 PERKHIDMATAN > PENYEWAAN DAN PENGURUSAN > MESIN DAN PERALATAN PEJABAT

Dokumen Meja Terkawal

Nama Saiz Jenis  
Dokumen Sebut Harga Sewaan Peralatan ICT (Komputer Peribadi dan Pencetak) Untuk Mesyuarat Kedua dan Ketiga, Persidangan Penggal Keempat, Dewan Negeri Selangor Ketiga Belas Tahun 2016 1.42 MB application/pdf Muat Turun
BAHAGIAN / SEKSYEN / UNIT:
1. Nama Pembekal
2. Jenis Bekalan
3. Alamat Pembekal
4. Nama Perolehan
5. Kuantiti
6. Jumlah Kos (RM)
7. Tarikh Perolehan
Bil. Kriteria Penilaian Skala Ulasan
5 4 3 2 1
1. Tindakan terhadap maklum balas / permintaan
2. Harga yang berpatutan
3. Kuantiti menepati Pesanan Tempatan (LO)
4. Kualiti produk / perkhidmatan /kerja
5. Penghantaran mengikut jadual
6. Kerjasama yang diberikan
Jumlah Markah :   00 / 30 x 100 =

Cadangan Pegawai Penilaian

Ulasan

Senarai Prestasi Syarikat

Bil. Tarikh Penilai Keseluruhan Markah Tindakan
Tiada rekod penilaian